Voor ons secretariaatsteam zijn wij op zoek naar versterking.
Wat vragen we van jou?
● Dat je allround ervaring hebt op MBO/HBO werk- en denkniveau
● Dat je de Nederlandse taal goed beheerst maar dat Engels ook geen probleem voor jou is
● Dat je het uitdagend vindt om voor verschillende klanten te werken waarvoor je de volgende werkzaamheden uitvoert:
– Agenda- en emailbeheer
– Behandeling en verzorging van correspondentie
– Bijhouden ledendatabase
– Organiseren en notuleren van vergaderingen
– Organiseren van evenementen zelfstandig of samen met derden
– Aanpassen van een website
● Dat je ervaring hebt met verschillende onderdelen van Microsoft Office
● Dat je automatisering leuk vindt en er makkelijk je weg in weet te vinden
● Dat je het leuk vindt je eigen klanten te ondersteunen, contact te onderhouden met besturen en leden en onderdeel te zijn van verschillende interne teams
● Dat je het interessant vindt om je te verdiepen in de branches waarvoor je werkt
● Dat je gestructureerd werkt op basis van de verschillende klantprocessen
● En dat je representatief en klantvriendelijk bent
Wat bieden we jou?
● Veel afwisseling, een zeer diverse klantenportefeuille en betrokken collega’s
● We gaan flexibel om met werken vanuit huis
● Wil je wat meer weten over de functie, neem dan contact op met Melanie van Dormael op 06-22802922.
● Ben je gelijk enthousiast dan zijn we benieuwd naar je CV en motivatie, die je kunt mailen naar
[email protected] o.v.v. sollicitatie Allround ondersteuner
Wij werken voor verschillende branche-, beroeps- en patiëntenorganisaties. De klantenportefeuille is verdeeld in drie kolommen: Zorg & Welzijn, Klimaat & Duurzaamheid en Veiligheid. Wij ondersteunen onze klanten full service op het gebied van verenigingsmanagement,
beleidszaken, communicatie, secretariaat, leden- en financiële administratie.
Overige informatie:
Sluitingsdatum vrijdag 24 juni 2022.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.