Ben jij nauwkeurig, servicegericht en krijg je energie van werken in een dynamische omgeving? Wil jij jouw administratieve talenten inzetten voor Verenigingen en Stichtingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over HBB
Bij Het Branche Bureau B.V. werken wij voor verschillende branche, patiënten- en beroepsorganisaties. Ons klantenbestand bestaat uit Verenigingen & Stichtingen in de gezondheidszorg, klimaat & energietransitie, kwaliteit & veiligheid en Cultuur. Wij bieden fullservice ondersteuning op het gebied van verenigingsmanagement, beleidszaken, communicatie, secretariaat, leden- en financiële administratie, opleidingen en HR- & salaris. Kortom een veelzijdige dienstverlening en klantenportefeuille.
Wat ga je bij ons doen?
Als Administratief Medewerker Ledenadministratie ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig bijhouden van de ledenadministratie voor diverse Verenigingen & Stichtingen. Jij bent het aanspreekpunt voor de leden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct en up-to-date zijn.
Je taken omvatten onder andere:
- Het verwerken van lidmaatschapsaanvragen, wijzigingen en opzeggingen
- Het beheren van de ledenadministratiesystemen
- Het ondersteunen bij de facturatie van de contributies
- Het beantwoorden van vragen van leden via telefoon en e-mail
- Het signaleren van verbeterpunten in administratieve processen en het doen van voorstellen voor optimalisatie
Jouw profiel
Wij zoeken een enthousiaste collega die:
- Beschikt over MBO werk- en denkniveau
- Nauwkeurig en gestructureerd werkt, met oog voor detail
- Goede communicatieve vaardigheden heeft in het Nederlands (zowel schriftelijk als mondeling), basiskennis van Engels is een plus
- Ervaring heeft met CRM-systemen en Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
- Proactief, flexibel en klant- en service gericht is
- Affiniteit heeft met het werken voor Verenigingen & Stichtingen
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie in een betrokken en enthousiast team
- Een werkplek op ons kantoor in Naarden, direct aan de A1, we werken in goed overleg en indien mogelijk ook vanuit huis
- Een salaris tussen € 2.500 en € 3.250 bruto per maand afhankelijk van leeftijd en ervaring op basis van 40 uur per week
- 8% vakantiegeld en een solide pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding woon- werk van € 0,23 per kilometer (vanaf 10 kilometer)
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training
- Een positieve werksfeer met leuke teamactiviteiten
Wil jij het verschil maken in een administratieve rol voor Verenigingen & Stichtingen? Stuur dan je CV en motivatie naar [email protected] o.v.v. Sollicitatie Administratief Medewerker Ledenadministratie. Mocht je eerst meer informatie willen hebben, dan kun je contact opnemen met Mariëlle van Teeffelen via 06-30059169. Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Overige informatie:
Sluitingsdatum: vrijdag 14 februari 2025
Meer informatie over Het Branche Bureau kun je vinden op onze website: www.hbb.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.