Secretaresse voor ondersteunen van Stichtingen & Verenigingen M/V – (32-40 uur) per direct

dec 1, 2022

Secretaresse voor het ondersteunen van Stichtingen & Verenigingen M/V  (32-40 uur per week)

Waar ga je werken?

Het Branche Bureau B.V. werkt voor verschillende branche-, beroeps- en patiëntenorganisaties. De klantenportefeuille is verdeeld in drie kolommen: Zorg & Welzijn, Klimaat & Duurzaamheid en Veiligheid. Wij ondersteunen onze klanten full service op het gebied van verenigingsmanagement, beleidszaken, communicatie, secretariaat, leden- en financiële administratie.

Wat vragen we van jou?

  • Allround ervaring op MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en ook de Engelse taal is geen probleem voor jou;
  • Dat je snel kan schakelen tussen verschillende klanten en werkzaamheden;
  • Automatisering heeft je interesse en je kan daar makkelijk je weg in vinden;
  • Je bent handig en hebt ervaring met het Microsoft Office pakket;
  • Je vindt het leuk je eigen klanten te ondersteunen op een breed vlak, contact te onderhouden met besturen en leden en onderdeel te zijn van verschillende interne teams;
  • Je vindt het interessant om je te verdiepen in de verschillende branches waarvoor je werkt;
  • Je houdt van gestructureerd werken en vindt het geen probleem om hierin verschillende klantprocessen te volgen;

Klantvriendelijkheid staat bij HBB hoog in het vaandel, je bent altijd representatief voor ons bedrijf en haar klanten, ook in de communicatie.

Wat ga je doen:

Je gaat werken in een leuk en dynamisch secretariaatsteam waar je een eigen portefeuille beheert. Je werkt samen met een intern klantteam, maar ook met de besturen waarvoor je werkt. Je bent een vraagbaak voor je collega’s, leden van verenigingen en andere belanghebbenden. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Beheer van de agenda’s en diverse emailboxen;
  • Behandelen en verzorgen van correspondentie;
  • Up to date houden van ledendatabases van diverse Stichtingen en Verenigingen;
  • Organiseren en notuleren van vergaderingen (denk hierbij aan algemene leden-, bestuurs- en commissievergaderingen);
  • Organiseren van evenementen (o.a. congressen, zelfstandig of in samenwerking met collega’s of derden);
  • Aanpassingen doen op websites;

Wat bieden we jou?

  • Veel afwisseling, een zeer diverse klantenportefeuille en betrokken collega’s;
  • Wij gaan flexibel om met werken vanuit huis;
  • Salaris: afhankelijk van leeftijd en ervaring 2.800, – en 3.800, – bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • 8% vakantiegeld;
  • Goede pensioenregeling;

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten neem dan contact op met Melanie van Dormael 06-22802922, ben je gelijk enthousiast dan zijn we benieuwd naar je motivatie en CV, die mag je mailen o.v.v. sollicitatie Allround Secretarieel.

Overige informatie

  • Sluitingsdatum 31 december 2022;
  • Ons kantoor is gevestigd in Naarden;
  • Meer informatie over Het Branche Bureau kun je vinden op onze website: www.hbb.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Vaste baan

Salaris: €2.800,00 – €3.800,00 per maand

Rooster:

  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsfeesten
  • Flexibele werkuren
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Werk vanuit huis

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werklocatie: Hybride werken in 1411 DC Naarden

Andere vacatures

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.