Het Branche bureau B.V. werkt voor verschillende branche-, beroeps- en patiëntenorganisaties. De klantenportefeuille is verdeeld in vier kolommen: Zorg & Welzijn, Klimaat & Duurzaamheid, Cultuur & Maatschappij en Veiligheid. Wij ondersteunen onze klanten full-service op het gebied van verenigingsmanagement, beleidszaken, communicatie, HR- en salaris, secretariaat en leden- en financiële administratie.
Door het groeien van onze portefeuille zijn wij voor onze afdeling Finance op zoek naar een nieuwe collega, die het huidige team van zes collega’s komt versterken.
Wat neem je mee?
Jij beweegt je goed in kleinere teams, bent verantwoordelijk en vindt het leuk om fijne relaties met klanten op te bouwen. Je houdt ervan om efficiënt, gestructureerd en productief te werken en de financiële procedures te volgen. Met jouw scherpe focus kun je je concentreren op de belangrijkste taken van het moment, hierdoor ben je in staat je taken binnen deadlines te vervullen.
Wat vragen we van jou?
- Dat je een achtergrond hebt in een financiële richting op HBO (werk- & denk) niveau
- Dat je gewend bent om met Exact online en Microsoft office, met name Excel, te werken en dat je affiniteit hebt met ICT
- Dat je het uitdagend vindt om voor verschillende klanten te werken waarvoor je de volgende werkzaamheden uitvoert:
– Het verwerken van betalingen en bankmutaties
– Crediteurenadministratie
– Het maken van verkoopfacturen en debiteurenbeheer
– Aangiftes omzetbelasting verzorgen
– Opstellen van periodieke rapportages voor onze klanten en het helpen met het opstellen van begrotingen
– Bijhouden van statistieken
– Voorbereiding voor de jaarafsluiting en het opstellen van jaarrekeningen, begeleiding accountantscontrole en/of kascommissie
– Communicatie en meedenken met en adviseren van de penningmeester maar ook van de leden - Dat je een proactieve instelling hebt en liefst zaken voortvarend, oplossingsgericht én in goede onderlinge afstemming aanpakt
- Dat je goed zelfstandig én in teamverband kunt werken
- Dat je goede communicatieve vaardigheden hebt
- En dat je in staat bent makkelijk te schakelen tussen verschillende administraties en opdrachtgevers
Wat bieden we jou?
- Een ongedwongen werksfeer met ongelaagde structuur
- Veel eigen verantwoordelijkheid
- Salarisindicatie: afhankelijk van ervaring, kennis en kunde € 4.000 en € 5.000
- Een tijdelijk contract met optie naar vast
- Een werkplek op ons kantoor in Naarden direct aan de A1. We werken ook vanuit huis en gaan daar flexibel mee om
- Veel afwisseling, een zeer diverse eigen klantenportefeuille en een dynamisch team
- Je werkt niet alleen samen met de klant en de collega’s van de afdeling Finance maar je bent ook onderdeel van een klantteam
- Je doet veel kennis op van verschillende branches en sectoren
- 8% vakantiegeld
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer vanaf 10 kilometer
- Een solide pensioenregeling
- Laptop met toebehoren in bruikleen
- Leuke bedrijfsfeesten
Ben je nieuwsgierig geworden, maar wil je eerst meer weten over de vacature of over Het Branche Bureau dan kun je bellen met Mariëlle van Teeffelen 06-30059169. Ben je gelijk enthousiast dan zijn we benieuwd naar je CV en naar jouw motivatie. Deze mag je mailen naar [email protected] o.v.v. sollicitatie Senior Financieel Medewerker.
Overige informatie:
Sluitingsdatum: woensdag 15 januari 2025
Meer informatie over Het Branche Bureau kun je vinden op onze website: www.hbb.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.