Alles op orde
Wij zorgen dat de basis van uw organisatie altijd op orde is. Wij onderhouden contact met uw achterban, zorgen voor de on- en offboarding van de leden en up-to-date dataverwerking. Alles AVG-proof!
Altijd bereikbaar
Via de helpdesk kunnen leden vragen stellen, per telefoon, e-mail of social media.
Agenda- en mailboxbeheer
Beantwoorden van e-mails en inplannen van (bestuurs-) vergaderingen, ALV’s en evenementen.
Spin in het web
Omdat we werken met vaste assistenten weet u precies wat er in uw vereniging speelt.
Verslaglegging
Verslaglegging en documentenbeheer van meetings en bijeenkomsten.
CRM
Relatie- en ledenbeheer via Microsoft Dynamics.
Ondersteuning bijeenkomsten
Organisatie van (online) evenementen, lezingen, trainingen en congressen.
Wij werken met
Microsoft Sharepoint
Microsoft Dynamics
Formdesk
Vraagbaak voor leden en bestuur
Onze organisatie assistenten verzorgen de complete backoffice van uw vereniging. Zij zijn het aanspreekpunt voor de leden en weten precies wat er speelt. Wij werken op basis van vaste processen en iedereen heeft een back-up zodat continuïteit gewaarborgd is. Dat vinden wij erg belangrijk. Zo kunnen de juiste personen op het juiste moment bij de juiste informatie.
Geen zorgen meer over vergadertermijnen, agenda’s, stukken of onbeantwoorde mails. Onze medewerkers houden dit nauwlettend in de gaten. Zij assisteren u bij het maken van planningen, de verslaglegging van bijeenkomsten en het aanbrengen van structuur. Dit alles met behulp van de juiste tools.
Kortom, wij zorgen dat u grip heeft!
Wilt u meer weten?
Het Branche Bureau
Gooimeer 4-15
1411 DC Naarden
Postbus 5135
1410 AC Naarden
Telefoonnummer
035 – 542 74 00