Ben jij een gedreven, nauwkeurige en een echte professional met oog voor detail en kwaliteit? Vind je het leuk om te functioneren als vraagbaak in een dynamische omgeving waarbij je makkelijk schakelt tussen verschillende taken en opdrachtgevers en bewaar je altijd het overzicht? Dan is deze functie precies wat bij jou past!
Wij zijn Het Branche Bureau B.V. en werken voor bestuurders van verschillende branche-, patiënten- en beroepsorganisaties. Wij ondersteunen Verenigingen & Stichtingen fullservice op het gebied van verenigingsmanagement, secretariaat, leden- & financiële administratie, opleidingen, HR- & salaris en beleid en communicatie. Een volledige en veelzijdige dienstverlening en klantenportefeuille.
Jouw profiel
- Je hebt een solide achtergrond op HBO werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een ondersteunende of organiserende functie
- Orde scheppen en nauwkeurigheid zijn jouw tweede natuur
Je hebt een scherp ook voor detail en laat geen fout onopgemerkt - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en ook de Engelse taal is geen probleem voor jou
- Je bent in staat om te schakelen tussen verschillende taken en klanten en verliest nooit het overzicht
- Jouw organisatietalent is ongeëvenaard
- Automatisering heeft je interesse en je kan daar makkelijk je weg in vinden.
- Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket
- Je vindt het leuk je eigen klanten organisatorisch en administratief te ondersteunen op een breed vlak, contact te onderhouden met besturen en leden en onderdeel te zijn van verschillende interne teams
- Je vindt het interessant om je te verdiepen in de verschillende branches waarvoor je werkt
- Je houdt van gestructureerd werken en vindt het geen probleem om hierin verschillende klantprocessen te volgen
Klantvriendelijkheid staat bij HBB hoog in het vaandel, je bent altijd representatief voor ons bedrijf en haar klanten, ook in de communicatie.
Jouw rol
Als bestuursondersteuner maak je deel uit van een dynamisch secretariaatsteam waar je jouw eigen klanten beheert. Je werkt nauw samen met interne klantteams en de bestuurders van de organisaties waarvoor je werkt. Je bent het organisatorische en administratieve hart van verschillende verenigingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestuur, leden, commissies en werkgroepen en zorgt ervoor dat processen soepel verlopen. Daarnaast bied je secretariële en organisatorische ondersteuning aan het bestuur en verschillende commissies. Je bent een betrouwbare vraagbaak voor collega’s, bestuurders, leden en andere belanghebbenden. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere;
- Ondersteunen van bestuursleden, commissie en werkgroepen
- Beheer van de agenda’s en diverse emailboxen en het verzorgen van correspondentie;
- Organiseren en notuleren van vergaderingen (denk hierbij aan algemene leden-, bestuurs- en commissievergaderingen). Deze vergaderingen vinden soms in de avond plaats.
- Organiseren van evenementen (o.a. congressen, zelfstandig of in samenwerking met collega’s of derden);
- Aanpassingen doen op websites
- Up to date houden van ledendatabases van verschillende Verenigingen & Stichtingen
Wat bieden wij jou?
- Veel afwisseling en betrokken en enthousiaste collega’s
- Een ongedwongen werksfeer met een ongelaagde structuur
- Een werkplek op ons kantoor in Naarden, direct aan de A1, wij werken in goed overleg ook vanuit huis
- Een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
- Salaris: afhankelijk van ervaring, kennis en kunde tussen de € 3.500 en de € 4.500 bruto per maand op basis van 40 uur per week
- 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, vanaf 10 kilometer woon- werkverkeer
- Een solide pensioenregeling
- Een talentgerichte organisatiecultuur omdat wij erin geloven dat elke medewerker de beste prestaties levert wanneer deze in haar of zijn kracht kan staan (het kan zijn dat het invullen van een Strenghtfinder profiel onderdeel uitmaakt van de sollicitatieprocedure)
- Laptop met toebehoren in bruikleen
- Leuke bedrijfsfeesten
Hoe kom je in contact met ons
Ben je nieuwsgierig geworden, dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren!
Wil je eerst meer weten over de vacature of over Het Branche Bureau B.V. bel dan gerust met Mariëlle van Teeffelen 06-30059169.
Ben je gelijk enthousiast geworden mail dan snel je motivatie en CV o.v.v. sollicitatie “Bestuursondersteuner” naar [email protected].
Overige informatie
- Sluitingsdatum: staat open omdat wij altijd op zoek zijn naar nieuwe collega’s
- Wil je meer over ons weten, neem dan een kijkje op onze website (www.hbb.nl)
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature? Nee hoor, dank je wel!