Administratie van A tot Z
Efficiënt financieel management is de basis voor een optimale bedrijfsvoering, ook voor verenigingen en stichtingen. Onze systemen bieden complete ondersteuning aan opdrachtgevers, van begrotingen tot en met jaarrekeningen, subsidieaanvragen en projectadministraties.
Ledenadministratie
Beheren van ledeninformatie en verwerken van mutaties.
Facturatie
Factureren van de contributie, opleidingen, examens, evenementen en sponsoring.
Crediteuren- en debiteurenbeheer
Verwerking van debiteuren en crediteuren en het bijwerken van de bank en memoriaal.
Rapportages
Verzorgen van periodieke en transparante rapportages.
Belastingaangiftes
Periodiek doen van uw belastingaangifte.
Jaarrekening
Opstellen en toelichten van de jaarrekening ten behoeve van het bestuur en haar achterban.
Real time inzicht
Al onze klanten kunnen real time inzicht in hun eigen boekhouding krijgen middels een klantportaal. De administratie wordt dagelijks bijgewerkt en is dus altijd up-to-date.
Exact
Basecone
Payt
Transparantie voorop
We ondersteunen met het opstellen van de begroting. We maken en bespreken per kwartaal de financiële rapportage inclusief onze urenbesteding. Op deze manier houdt het bestuur grip en komt zij niet voor verrassingen te staan. Wij stellen de jaarrekening op en bespreken die met de kascommissie of met de accountant zodat het bestuur zich kan verantwoorden.
Wij zorgen dat ledeninformatie up-to-date is zodat wij op basis van de afgesproken contributieregels kunnen factureren. Met de penningmeester maken we afspraken over het debiteurenbeheer.
Een gedegen en transparant financieel plaatje staat aan de basis van uw organisatie!
Wilt u meer weten?
Het Branche Bureau
Gooimeer 4-15
1411 DC Naarden
Postbus 5135
1410 AC Naarden
Telefoonnummer
035 – 542 74 00