Secretaresse Projectondersteuning (24-40 uur)

Ben jij een gedreven en nauwkeurige professional met oog voor detail en kwaliteit? Wil je graag fungeren als vraagbaak in een dynamische omgeving waarbij je moeiteloos schakelt tussen verschillende taken en opdrachtgevers en bewaar je altijd het overzicht? Dan nodigen wij je graag uit om kennis met ons te komen maken.

Wij, Het Branche Bureau B.V., werken voor verschillende branche, patiënten- en beroepsorganisaties. Wij ondersteunen Verenigingen & Stichtingen full-service op het gebied van verenigingsmanagement, secretariaat, leden- & financiële administratie, opleidingen, HR- & salaris en beleid en communicatie. Kortom een veelzijdige dienstverlening en klantenportefeuille.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een solide achtergrond op MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Orde scheppen en nauwkeurigheid zijn jouw tweede natuur
  • Je hebt een scherp oog voor detail en laat geen fout onopgemerkt
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en ook de Engelse taal is geen probleem voor jou
  • Je bent in staat om te schakelen tussen verschillende taken en opdrachtgevers en je verliest nooit het overzicht
  • Jouw organisatietalent is ongeëvenaard
  • Automatisering heeft je interesse en je kan daar makkelijk je weg in vinden
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office pakket
  • Je vindt het leuk je eigen klanten te ondersteunen op een breed vlak, contact te onderhouden met besturen en leden en onderdeel te zijn van verschillende interne teams
  • Je vindt het interessant om je te verdiepen in de verschillende branches waarvoor je werkt
  • Je houdt van gestructureerd werken en vindt het geen probleem om hierin verschillende klantprocessen te volgen

Klantvriendelijke staat bij HBB hoog in het vaandel, je bent altijd representatief voor ons bedrijf en haar opdrachtgevers, ook in de communicatie.

Jouw rol

Als secretaresse Projectondersteuning maak je deel uit van een dynamisch secretariaatsteam waar je jouw eigen portefeuille beheert. Je werkt nauw samen met interne klantteams en bestuurders van de organisaties waarvoor je werkt. Je bent een betrouwbare vraagbaak voor collega’s, leden en andere belanghebbende. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a.:

  • Ondersteunen van bestuursleden, commissies en werkgroepen
  • Beheer van de agenda’s en diverse mailboxen en het verzorgen van correspondentie
  • Organiseren en notuleren van vergaderingen (denk hierbij aan algemene leden-, bestuurs- en commissievergaderingen). Deze vergaderingen vinden soms in de avond plaats.
  • Organiseren van evenementen (o.a. congressen, zelfstandig of in samenwerking met collega’s en/of derden)
  • Aanpassingen doen op websites
  • Up to date houden van de leden- en klantendatabase van verschillende verenigingen

Wat bieden wij jou?

  • Veel afwisseling en betrokken en enthousiaste collega’s
  • Een werkplek op ons kantoor in Naarden, direct aan de A1, we werken in goed overleg ook vanuit huis
  • Tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
    • Salaris: afhankelijk van leeftijd en ervaring tussen de €2.800,- en de €3.900,- bruto per maand op basis van 40 uur per week
  • 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding woon- werkverkeer van € 0,23 per kilometer, vanaf 10 kilometer
  • Een solide pensioenregeling
  • Een talentgerichte organisatiecultuur omdat wij erin geloven dat elke medewerker de beste prestaties levert wanneer deze in haar of zijn kracht kan staan (kan zijn dat het invullen van een Strength Finder profiel onderdeel uitmaakt van de sollicitatieprocedure)
  • Leuke bedrijfsfeestjes

Ben je nieuwsgierig geworden, maar wil je eerst meer weten dan kun je bellen met Mariëlle van Teeffelen 06-30059169. Ben je gelijk enthousiast dan zijn we benieuwd naar je CV en motivatie. Deze mag je mailen naar [email protected] o.v.v. sollicitatie Secretaresse.

Overige informatie:
Sluitingsdatum: woensdag 18 december 2024
Meer informatie over Het Branche Bureau kun je vinden op onze website: www.hbb.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.